نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سرنوشت نهایی خوان کوادرادو در یوونتوس ساری

سرنوشت نهایی خوان کوادرادو در یوونتوس ساری

 

فابیو پاراتیچی برای صحبت در خصوص آینده خوان کوادرادو با الساندرو لوچی مدیر برنامه‌های وینگر کلمبیایی یووه دیدار کرد.

 

مدیر ورزشی یوونتوس در این دیدار از آمادگی این باشگاه برای ارائه پیشنهادی جدید برای کوادرادو خبر داده و با اشاره به تاریخ انقضاء قرارداد او در ژوئن 2020، خواهان تمدید یک‌ساله این تاریخ تا سال 2021 با حقوق سالیانه 4 میلیون یورو شده است.
لوچی نیز در این دیدار از تمایل غیر رسمی برخی از باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن کوادرادو صحبت کرده و در عین حال نیز متذکر شده که موکلش علاقه‌مند ادامه همکاری با بیانکونری است.
پاراتیچی پس از اظهارات ایجنت این وینگر 31 ساله به وی تصریح کرده که یوونتوس در صورت رسیدن پیشنهادات قابل توجه ممانعتی برای خروج او از تیم نخواهد داشت و حتی آماده ترانسفر او در روزهای باقیمانده نقل و انتقالات تابستانی نیز است. به نظر می‌رسد 20 میلیون برچسب قیمت موردنظر یووه برای کوادرادو باشد.
با این حال Gazzetta با اشاره انتقال لوکا پلگرینی به کالیاری و نظر مساعد ساری به استفاده از کوادرادو به عنوان وینگر تدافعی و حتی تهاجمی از بالا بودن احتمال ماندن او در یوونتوس خبر داده است.

 

از شانگهای شانهوای چین به عنوان یکی از باشگاه‌های علاقه‌مند به خوان کوادرادو نام برده می‌شود؛ جووانی موره‌نو کاپیتان 33 ساله این تیم چینی و همبازی سابق کوادرادو در تیم ملی کلمبیا یکی از دلایلی است که می‌تواند در انتقال احتمالی او به سوپر لیگ چین موثر باشد.

 

خوان کوادرادو در چهار فصل حضورش در جمع بیانکونری یکصد و سی و هفت بار در رقابت‌های مختلف به میدان رفته و چهارده بار نیز موفق به گلزنی شده است. این ملی‌پوش تیم فوتبال کلمبیا با یوونتوس 8 عنوان قهرمانی کسب کرده است. او در دیدار چهارشنبه گذشته یووه در مقابل یوونتوس B گل سوم را وارد حریف کرد تا خاتمه‌دهنده دیدار سنتی امسال باشگاه یوونتوس باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: